Livraison|Shipping

#lang1:

Pour vous offrir un café toujours frais, nous torréfions nos cafés sur demande du vendredi au lundi et nous les expédions chaque semaine.

 

Livraison au Canada

Pour les clients à la maison ou pour les clients commerciaux qui sont à l’extérieur de Montréal, le coût de la livraison est calculé en fonction de votre code postal, de la taille et du poids de la commande. Ce coût sera indiqué dans votre panier avant de procéder au paiement.

Votre commande est expédiée par Postes Canada, UPS ou Purolator depuis notre atelier de torréfaction dans le quartier Villeray de Montréal.

En raison de la pandémie, nos délais de livraison sont présentement de 5 à 7 jours ouvrables. Il se pourrait que les commandes puissent prendre jusqu'à 10 jours ouvrables selon votre situation géographique et le type de café choisi.

La majorité de nos commandes sont expédiées par Poste Canada avec leur option de livraison accélérée, mais ils ne peuvent pas garantir leur délai dans la situation actuelle. 

 

Livraison à l’international

Pour le moment, nous livrons seulement aux adresses canadiennes.

 

Suivre votre commande

Quel que que soit le mode de livraison choisi, vous recevrez un courriel contenant un numéro de repérage lorsque votre commande sera expédiée. Vous pourrez ainsi repérer votre commande sur le site de Postes Canada, de Purolator ou d’UPS.

Si vous avez des questions sur notre politique d’expédition ou sur votre commande en cours, n’hésitez pas à nous contacter au cafe@sainthenri.ca 

 

#lang2:

In order to offer you a coffee that is always fresh, we roast our coffees on demand from Friday to Monday and ship it every week.

 

Delivery in Canada

For customers at home or for businesses outside of Montreal, the cost of delivery is calculated based on your postal code, the size and weight of the order. This cost will be indicated in your shopping cart before proceeding to checkout.

Your order is shipped by Canada Post, UPS or Purolator from our roaster in the Villeray, Montreal.

Due to the pandemic, our delivery times are currently 5 to 7 business days. Orders may take up to 10 business days depending on your location and the type of coffee you choose.

Most of our orders are shipped by Post Canada using their expedited delivery option, but they cannot guarantee their delays in the current situation. 

 

International delivery

For the moment, we only deliver to Canadian addresses.

 

Track your order

Whichever delivery method you choose, you will receive an email with a tracking number when your order is shipped. This will allow you to track your order on the Post Canada, Purolator or UPS website.

If you have any questions about our shipping policy or regarding your order, please do not hesitate to contact us at cafe@sainthenri.ca 

 

Contact us

Question on our coffees, equipment or subscriptions?

Our team will be happy to help you.

You can visit our FAQ section to find answers to common questions.

To open a wholesale account (office, coffee shop, restaurant, grocery store), you can visit our Wholesale section and fill the form.

You can also contact us via phone.